Moje kucharzenie

Ciekawe miejsca / Interesting places

czwartek, 30 grudnia 2010

Pilne!!!

Kilka dni temu na jednym z blogów widziałam jak krok po kroku zrobić króliczka z wydzierganego kwadratu. Zapomniałam jednak sobie zapisać na którym to blogu było. W nocy przejrzałam praktycznie wszystkie blogi, które obserwuję i nie znalazłam tego projektu. I jestem załamana, bo ten królik był w moich planach następny po skończonym wczoraj swetrze. Jeśli któraś z Was ma pojęcie, o czym mówię i wie, gdzie znaleźć tego królika, to będę bardzo wdzięczna za informacje, gdzie tego szukać.
Z góry serdecznie dziękuję za pomoc.

1 komentarz:

Unknown pisze...

Moja Mama jest boska, chyba nocami siedziała szukając tego wzoru. I oto on: http://www.heartstringsfiberarts.com/knittedbunny.pdf
...choć widziałam go na innej stronie i z kursem obrazkowym krok po kroku, to i z takim opisem sobie myślę poradzić.