Moje kucharzenie

Ciekawe miejsca / Interesting places

środa, 5 października 2011

Pixie Dust Paperie September Challenge

Postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu Pixie Dust Paperie dla relaksu. Nie biorę zazwyczaj udziału w takich zabawach, bo uważam, że mam jeszcze takie braki w technice i wiedzy, że nie mam najmniejszych szans, by dorównać choćby tym najlepszym. Jednak mapka do tego wyzwania wydała mi się na tyle ciekawa i bogata, że nawet komuś tak niewprawionemu nie powinna sprawić trudności. Termin gonił, bo dziś znalazłam to wyzwanie i dziś kończy się czas na zapisy. A raz kozie śmierć! :-)
Mapka wygląda tak:
...a moja praca na jej podstawie tak:
Fajne? Fajne! :-)

5 komentarzy:

Jusia pisze...

Bardzo się podoba :)

Elżbieta pisze...

Mnie się bardziej podoba, wiesz dlaczego? :))

Madzia pisze...

'uważam, że mam jeszcze takie braki w technice i wiedzy' kokieteria miła pani! Robótka przecudna i talent jest. 4 razy 'TAK' mwah

Ewa pisze...

aaaaaaale to fajne :)

Kirsty Vittetoe pisze...

That is fun and cute, I love the background paper and the pretty layering, thanks for playing along with Pixie!