Moje kucharzenie

Ciekawe miejsca / Interesting places

sobota, 28 stycznia 2012

Wymianka z sercem na dłoni

Dostałam już przesyłkę od Gosi, za którą ślicznie dziękuję. Moja męska połowa również Ci, Gosiu, dziękuje za słodkości, które mu baaardzo smakowały :-) Zanim zdążyłam zrobić zdjęcie tego, co wysłałaś, już brakowało kilku cukierków :-)
A oto co było w przesyłce:
Serducho super, przydasie rzeczywiście się przydadzą, a cała reszta - palce lizać! :-) Mam nadzieję, że przesyłka ode mnie, która się właśnie szykuje i powędruje do Gosi w poniedziałek, sprawi równie dużą radość, jak ta, którą właśnie otrzymałam.
A przy okazji... Podoba Wam się moje nowe tło na blogu? Mnie się podoba, tym bardziej, że sama je sobie zrobiłam w programie do digiscrapowania :D
Ściskam!

7 komentarzy:

Ela 17 pisze...

Prezent SUPER a tło piękne i kolorek mi sie podoba

Joanna pisze...

Bardzo słodką paczuszkę dostałaś.
Tło śliczne, ja też sobie zmieniłam tło :)
Pozdrawiam

Joanna Wiśniewska pisze...

Zazdroszczę zdolości digi :)
Ja też jak dostałam przesyłkę od koleżanki blogowej to mi zaraz słodnie poznikało ;) Miłego wieczoru, Asia

Joanna Wiśniewska pisze...

Pewnie, że nic nie będę miała przeciwko :) Spróbuj wyciąć kształt kartki skalpelem. Tylko do skalpelu powinnaś mieć matę gumową, tak się wygodniej nim tnie. Twoje na pewno będą bardzo ładne :) :)

Elżbieta pisze...

Szybko dostałaś prezent walentynkowy i jaki fajny:)

Gosia pisze...

Nawet nie przypuszczałam,że sprawię radość dwóm osobom hi hi, ale bardzo mnie to cieszy:))

Ewa pisze...

świetne prezenciki a tło takie świeże i wiosenne - super :)