Moje kucharzenie

Ciekawe miejsca / Interesting places

sobota, 17 marca 2012

Dla Siostry

Okrągłe urodziny trzeba chociaż troszkę uczcić :-) Moja Siostra vel Kung-fu Panda zażyczyła sobie broszkę. Właściwie nie dowiedziałam się od niej jaka miałaby być ta broszka, zrobiłam więc trzy. Któraś z nich, myślę, jej się spodoba. A jeśli spodobają się wszystkie, to tym lepiej dla niej, bo będzie miała więcej do ozdoby ;-)
Do broszek odrobinka słodyczy zapakowana w ten oryginalny sposób przeze mnie po raz pierwszy.
Mam nadzieję, że te drobiazgi sprawią jej przyjemność i jednocześnie się spodobają.
A w przyszłym tygodniu postaram się wrócić z nieco większą ilością moich prac - o ile się uda :-)
Pozdrawiam!

1 komentarz:

Elżbieta pisze...

Widziałam te wszystkie rzeczy w naturze:) Zdjęcia nie oddają w pełni ich urody. Broszki są piękne, a opakowanie czekolady po prostu świetne, jeszcze nigdy takiego nie widziałam!