Moje kucharzenie

Ciekawe miejsca / Interesting places

poniedziałek, 13 maja 2013

Sweter

Nie miałam konkretnych wytycznych co do wyglądu sweterka. Klientka sama nie wiedziała, czego do końca chce. Miał być prosty sweterek dla jej córki w kolorze kremowym.
Udało mi się kupić piękną, delikatną w dotyku włóczkę o składzie: 40% merino wool, 20% cashmere-like polyamide, 40% acrylic. Baby Merino z Ice Yarns.
Jako guziki służą kwiatki uszyte przeze mnie z wełny, której użyłam do zrobienia kamizelki i plecaka dla Marysi. Została mi resztka i akurat dopasowała mi na kwiatki. Mam nadzieję, że nowej właścicielce sweterka takie guziki się spodobają.

3 komentarze:

Elżbieta pisze...

Fajny pomysł z tymi guziczkami, Ładnie wygląda sweterek z niebieskim akcentem:)

Joanna pisze...

Madziu, ale mnie dawno u Ciebie nie było... przepraszam! Mój ogród już pod kontrolą, będę zaglądać na bieżąco.
A sweterek cudny i delikatny, zapewne mała dziewczynka się nim zachwyciła :)

Joanna pisze...

Madziu, a nie próbowałaś kupować w http://www.fastryga.pl/
ja jestem zadowolona z tego sklepu:)