Moje kucharzenie

Ciekawe miejsca / Interesting places

piątek, 24 maja 2013

Z podziękowaniami

Moja córka w ostatnim dniu maja żegna się z przedszkolem, by we wrześniu zacząć naukę w szkole. Ponieważ ze swoją wychowawczynią widzi się dziś ostatni raz (nasza kochana Lynn ostatni tydzień maja się urlopuje) przygotowałam na pożegnanie kartkę i cukierki - kwiatki.
Dla reszty opiekunek też szykują się kartki.
Kolejne wkrótce...

A czy pisałam Wam już o sweterku? Hm... Chyba się nie chwaliłam, że wyszedł za mały. Nie mam pojęcia, jak mi to się stało. Wyszło źle i już. Teraz więc robię jeszcze raz, z nieco innej wełny. Mam nadzieję, że nie będę już musiała poprawiać.

2 komentarze:

Joanna pisze...

Witaj Madziu:)
Rewelacyjny sposób podziękowania! A same prace cudne:) Czekam na nowy sweterek. Pozdrawiam

Majerczak Sylwia pisze...

Są cudne !!!